شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۴۶:۲۳

مدیرعامل جدید شرکت مهندسی و توسعه نفت:
هدف اصلی شرکت متن شتاب در اجرای پروژه‌هاست

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل جدید شرکت متن گفت: پیمانکاران داخلی و خارجی در بخش اجرای پروژه‌ها برای ما تفاوتی ندارند، آنچه برای ما و وزارت نفت مهم است اجرای سریع و باکیفیت کارهاست و از پیمانکاران و ذینفعان انتظار داریم تا به فعالیت‌های خود سرعت بیشتری بدهند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، نورالدین شهنازی زاده (سه شنبه، ١٩ مردادماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) با بیان این که امیدوارم سهمی در انجام پروژه‌های مهم بالادستی کشور داشته باشم، گفت: مهمترین عاملی که سبب شد تا این پست را بپذیرم، ملی بودن اجرای پروژه‌ها در غرب کارون است. 


وی با بیان این که اهمیت اجرای پروژه‌های غرب کارون امروز بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: امروز توسعه میدان‌های مشترک نفت و گاز در شرکت‌های نفت وگاز پارس و متن، از اولویت‌های شرکت ملی نفت است که بر این اساس باید بر اجرای هرچه سریع تر پروژه‌ها در میدان‌های مشترک اهتمام کنیم. مدیرعامل جدید شرکت متن با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در اجرای پروژه‌ها، اظهارکرد: هم اکنون نیروی انسانی سرمایه شرکت‌های متن و نفت است و سعی می‌کنم با اقدام‌های به عمل آمده در مسیر شکوفایی و کارآمدی آنان گام برداریم، زیرا سرمایه انسانی پاشنه آشیل موفقیت پروژه‌هاست.


شهنازی زاده از دیگر برنامه‌های خود را بهینه سازی و توانمندسازی سرمایه انسانی در شرکت متن اعلام کرد و گفت: به عنوان مدیران شرکت متن کارایی و تلاش سرمایه انسانی را در این مجموعه درک و از زحمات آنان قدردانی می‌کنیم. وی با اشاره به ذینفعان و پیمانکاران شرکت متن ادامه داد: پیمانکاران داخلی و خارجی در بخش اجرای پروژه‌ها برای ما تفاوتی ندارند، آنچه برای ما و وزارت نفت مهم است اجرای سریع و باکیفیت کارهاست و از پیمانکاران و ذینفعان انتظار داریم تا به فعالیت‌های خود سرعت بیشتری بدهند. شهنازی زاده با تاکید بر تعامل خوب و سازنده با پیمانکاران، یادآور شد: تردید ندارم همزمان با این که سرمایه انسانی، پیمانکاران و سازندگان داخلی سرمایه های کشور هستند، در واگذاری کار به پیمانکاران همواره مدافع بخش داخلی هستیم.


وی با بیان این که قرار نیست به دلیل حمایت از پیمانکاران داخلی سرعت و کیفیت کار را فدا کنیم، گفت: تا جایی که بتوانیم از ظرفیت‌های داخلی برای اجرای پروژه‌ها استفاده می‌کنیم، اما هدف اصلی ما در شرکت متن اجرای سریع پروژه‌هاست. به گفته مدیرعامل جدید شرکت متن، رقابت در یک فضای بین‌المللی و اجرای پروژه‌های در میدان‌های مشترک در تعامل میان پیمانکاران، مدیران و کارکنان شرکت به وجود می‌آید که براین اساس باید در یک فضای حرفه‌ای و سالم گام برداریم.‌ شهنازی زاده نیز در پایان از زحمات عبدالرضا حاجی حسین نژاد، مدیرعامل سابق شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و دیگر مجریانی که طی سال‌های اخیر به اجرای پروژه در این شرکت پرداختند، تشکر و قدردانی کرد.




  کد خبر : 2120
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :